Regulamin Administracji

Skryba
Gif :
Regulamin Administracji M2a8tJi
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
https://spectrofobia.forumpolish.com
SkrybaKonto Administracyjne
Regulamin Administracji
Nie 17 Mar - 23:17
1.    Głównym zadaniem moderatorów jest sprawdzanie Kart Postaci graczy oraz ich Postaci Niezależnych (NPC) i wszelkie sprawy z tym związane.
Nie widaća. Moderator jest zobowiązany udzielać wszelkich niezbędnych informacji graczom podczas i w związku z tworzeniem przez nich Karty Postaci.
2.    Moderator jest uprawniony do moderowania forum, z czym wiąże się: przenoszenie i usuwanie postów zgodnie z zasadami panującymi na forum, przy czym usunięcie wymaga także zgody Administracji; edytowanie postów na prośbę graczy lub za ich dobrowolną zgodą, lub gdy dotyczy to oczywistych błędów, których poprawienie nie ingeruje w treść posta.
3.    Gracz może się odwołać do Administracji od każdej decyzji lub czynności podjętej przez Moderatora w ramach powyższych uprawnień.
4.    Administracja składa się z Głównego Administratora, Administratorów, Pomocników Administratorów oraz Administratorów Specjalnych.
5.    Główny Administrator, Administratorzy i Pomocnicy Administratorów, o ile inaczej nie zastrzeżono, oraz Administratorzy Specjalni, o ile wynika to z zakresu ich zadań, posiadają także uprawnienia moderatorów i Mistrzów Gry.
Nie widaća. Członkowie Administracji powołują i odwołują moderatorów i Mistrzów Gry.
6.    Administratorzy oraz Administratorzy Specjalni mogą powoływać i odwoływać swoich Pomocników, którzy w niniejszym temacie zostaną uprawnieni do tych samych (lub części) decyzji i czynności co osoba, która ich powołała (maksymalnie dwóch Pomocników Administracji na osobę).
7.    Główny Administrator może odwołać Pomocników Administratorów.
8.    Administracja zajmuje się zarządzaniem forum, z czym wiąże się między innymi: edytowanie profilu gracza za jego dobrowolną zgodą lub na jego prośbę, wymierzanie kar zgodnie z zasadami panującymi na forum, usuwanie kont graczy, gdy jest to uzasadnione ich nieobecnością lub wymierzoną karą, stanowienie zasad panujących na forum i ich zmiana przy uwzględnieniu dobra forum, interesów graczy i przy zachowaniu dobrej wiary.
9.    Administracja zajmuje się także decydowaniem w sprawach fabularnych, a w szczególności: ustalaniem toku i kierunku ogólnej fabuły forum oraz akceptowaniem pomysłów graczy co do niej, co do Przedmiotów magicznych, Bestii, eliksirów i ich składników oraz pomysłów rang specjalnych czy innych zmian i udogodnień.
10.    Od decyzji lub czynności Administracji można się odwołać do Głównego Administratora, a gdyby to on podjął sporną decyzję, zamiast odwołania można zwrócić się do niego z uzasadnionym wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy. W tym wypadku jest on zobowiązany zasięgnąć opinii innych członków Administracji.
11.    Główny Administrator kieruje pracami Administracji.
12.    Do jego wyłącznych kompetencji należy: powoływanie i odwoływanie członków Administracji, zmiana lub wyrażenie zgody na zmianę regulaminów, podejmowanie decyzji o zbanowaniu gracza oraz decydowanie w najistotniejszych sprawach fabularnych takich jak Postacie Specjalne, wprowadzanie nowych ras lub podras, kwestie związane z głównymi organizacjami i stronnictwami czy wydarzeń o znaczeniu globalnym dla fabuły forum, a także nadawanie tytułu Starszego Mistrza Gry.
13.    Administratorzy Specjalni powoływani są przez Głównego Administratora, który określa ich uprawnienia w niniejszym temacie.
14.    Nie potrzeba zgody Administracji w sprawach błahych, czyli nie mających istotnego znaczenia dla globalnej fabuły lub w sprawach, które nie zaszkodzą innym Graczom. Należy jednak pamiętać, aby mieć na względzie panujące na forum realia oraz by zachować zdrowy rozsądek.



Każdy administrator może umieścić w tym temacie post, w którym wypisze swoich Pomocników oraz ich uprawnienia według poniższego wzoru:
Kod:
[b]Główne konto:[/b] xxx
[b]Uprawnienia:[/b] pełne/określone (jeżeli określone to wypisać jakie)
[b]Uwagi:[/b] (np. że został powołany na określony czas lub z jakiegoś powodu, lub że w danej kategorii spraw należy się zgłaszać właśnie do niego.)

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach