Regulamin Administracji
Gif :
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
SkrybaKonto Administracyjne
Regulamin Administracji
Nie 17 Mar - 23:17
Nie 17 Mar - 23:17
1. Głównym zadaniem moderatorów jest sprawdzanie Kart Postaci graczy oraz ich Postaci Niezależnych (NPC) i wszelkie sprawy z tym związane.
a. Moderator jest zobowiązany udzielać wszelkich niezbędnych informacji graczom podczas i w związku z tworzeniem przez nich Karty Postaci.
2. Moderator jest uprawniony do moderowania forum, z czym wiąże się: przenoszenie i usuwanie postów zgodnie z zasadami panującymi na forum, przy czym usunięcie wymaga także zgody Administracji; edytowanie postów na prośbę graczy lub za ich dobrowolną zgodą, lub gdy dotyczy to oczywistych błędów, których poprawienie nie ingeruje w treść posta.
3. Gracz może się odwołać do Administracji od każdej decyzji lub czynności podjętej przez Moderatora w ramach powyższych uprawnień.
4. Administracja składa się z Głównego Administratora, Administratorów, Pomocników Administratorów oraz Administratorów Specjalnych.
5. Główny Administrator, Administratorzy i Pomocnicy Administratorów, o ile inaczej nie zastrzeżono, oraz Administratorzy Specjalni, o ile wynika to z zakresu ich zadań, posiadają także uprawnienia moderatorów i Mistrzów Gry.
a. Członkowie Administracji powołują i odwołują moderatorów i Mistrzów Gry.
6. Administratorzy oraz Administratorzy Specjalni mogą powoływać i odwoływać swoich Pomocników, którzy w niniejszym temacie zostaną uprawnieni do tych samych (lub części) decyzji i czynności co osoba, która ich powołała (maksymalnie dwóch Pomocników Administracji na osobę).
7. Główny Administrator może odwołać Pomocników Administratorów.
8. Administracja zajmuje się zarządzaniem forum, z czym wiąże się między innymi: edytowanie profilu gracza za jego dobrowolną zgodą lub na jego prośbę, wymierzanie kar zgodnie z zasadami panującymi na forum, usuwanie kont graczy, gdy jest to uzasadnione ich nieobecnością lub wymierzoną karą, stanowienie zasad panujących na forum i ich zmiana przy uwzględnieniu dobra forum, interesów graczy i przy zachowaniu dobrej wiary.
9. Administracja zajmuje się także decydowaniem w sprawach fabularnych, a w szczególności: ustalaniem toku i kierunku ogólnej fabuły forum oraz akceptowaniem pomysłów graczy co do niej, co do Przedmiotów magicznych, Bestii, eliksirów i ich składników oraz pomysłów rang specjalnych czy innych zmian i udogodnień.
10. Od decyzji lub czynności Administracji można się odwołać do Głównego Administratora, a gdyby to on podjął sporną decyzję, zamiast odwołania można zwrócić się do niego z uzasadnionym wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy. W tym wypadku jest on zobowiązany zasięgnąć opinii innych członków Administracji.
11. Główny Administrator kieruje pracami Administracji.
12. Do jego wyłącznych kompetencji należy: powoływanie i odwoływanie członków Administracji, zmiana lub wyrażenie zgody na zmianę regulaminów, podejmowanie decyzji o zbanowaniu gracza oraz decydowanie w najistotniejszych sprawach fabularnych takich jak Postacie Specjalne, wprowadzanie nowych ras lub podras, kwestie związane z głównymi organizacjami i stronnictwami czy wydarzeń o znaczeniu globalnym dla fabuły forum, a także nadawanie tytułu Starszego Mistrza Gry.
13. Administratorzy Specjalni powoływani są przez Głównego Administratora, który określa ich uprawnienia w niniejszym temacie.
14. Nie potrzeba zgody Administracji w sprawach błahych, czyli nie mających istotnego znaczenia dla globalnej fabuły lub w sprawach, które nie zaszkodzą innym Graczom. Należy jednak pamiętać, aby mieć na względzie panujące na forum realia oraz by zachować zdrowy rozsądek.
a. Moderator jest zobowiązany udzielać wszelkich niezbędnych informacji graczom podczas i w związku z tworzeniem przez nich Karty Postaci.
2. Moderator jest uprawniony do moderowania forum, z czym wiąże się: przenoszenie i usuwanie postów zgodnie z zasadami panującymi na forum, przy czym usunięcie wymaga także zgody Administracji; edytowanie postów na prośbę graczy lub za ich dobrowolną zgodą, lub gdy dotyczy to oczywistych błędów, których poprawienie nie ingeruje w treść posta.
3. Gracz może się odwołać do Administracji od każdej decyzji lub czynności podjętej przez Moderatora w ramach powyższych uprawnień.
4. Administracja składa się z Głównego Administratora, Administratorów, Pomocników Administratorów oraz Administratorów Specjalnych.
5. Główny Administrator, Administratorzy i Pomocnicy Administratorów, o ile inaczej nie zastrzeżono, oraz Administratorzy Specjalni, o ile wynika to z zakresu ich zadań, posiadają także uprawnienia moderatorów i Mistrzów Gry.
a. Członkowie Administracji powołują i odwołują moderatorów i Mistrzów Gry.
6. Administratorzy oraz Administratorzy Specjalni mogą powoływać i odwoływać swoich Pomocników, którzy w niniejszym temacie zostaną uprawnieni do tych samych (lub części) decyzji i czynności co osoba, która ich powołała (maksymalnie dwóch Pomocników Administracji na osobę).
7. Główny Administrator może odwołać Pomocników Administratorów.
8. Administracja zajmuje się zarządzaniem forum, z czym wiąże się między innymi: edytowanie profilu gracza za jego dobrowolną zgodą lub na jego prośbę, wymierzanie kar zgodnie z zasadami panującymi na forum, usuwanie kont graczy, gdy jest to uzasadnione ich nieobecnością lub wymierzoną karą, stanowienie zasad panujących na forum i ich zmiana przy uwzględnieniu dobra forum, interesów graczy i przy zachowaniu dobrej wiary.
9. Administracja zajmuje się także decydowaniem w sprawach fabularnych, a w szczególności: ustalaniem toku i kierunku ogólnej fabuły forum oraz akceptowaniem pomysłów graczy co do niej, co do Przedmiotów magicznych, Bestii, eliksirów i ich składników oraz pomysłów rang specjalnych czy innych zmian i udogodnień.
10. Od decyzji lub czynności Administracji można się odwołać do Głównego Administratora, a gdyby to on podjął sporną decyzję, zamiast odwołania można zwrócić się do niego z uzasadnionym wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy. W tym wypadku jest on zobowiązany zasięgnąć opinii innych członków Administracji.
11. Główny Administrator kieruje pracami Administracji.
12. Do jego wyłącznych kompetencji należy: powoływanie i odwoływanie członków Administracji, zmiana lub wyrażenie zgody na zmianę regulaminów, podejmowanie decyzji o zbanowaniu gracza oraz decydowanie w najistotniejszych sprawach fabularnych takich jak Postacie Specjalne, wprowadzanie nowych ras lub podras, kwestie związane z głównymi organizacjami i stronnictwami czy wydarzeń o znaczeniu globalnym dla fabuły forum, a także nadawanie tytułu Starszego Mistrza Gry.
13. Administratorzy Specjalni powoływani są przez Głównego Administratora, który określa ich uprawnienia w niniejszym temacie.
14. Nie potrzeba zgody Administracji w sprawach błahych, czyli nie mających istotnego znaczenia dla globalnej fabuły lub w sprawach, które nie zaszkodzą innym Graczom. Należy jednak pamiętać, aby mieć na względzie panujące na forum realia oraz by zachować zdrowy rozsądek.
Każdy administrator może umieścić w tym temacie post, w którym wypisze swoich Pomocników oraz ich uprawnienia według poniższego wzoru:
- Kod:
[b]Główne konto:[/b] xxx
[b]Uprawnienia:[/b] pełne/określone (jeżeli określone to wypisać jakie)
[b]Uwagi:[/b] (np. że został powołany na określony czas lub z jakiegoś powodu, lub że w danej kategorii spraw należy się zgłaszać właśnie do niego.)
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|