Czarny manifest

Enkil
Gif :
Czarny manifest  5PUjt0u
Wiek :
36 lat choć wizualnie prezentuję się na jakieś 26-
Wzrost / Waga :
193 cm / 85 kg
Pod ręką :
Torba na ramię, telefon komórkowy, porfel, komplet fałszywych dokumentów, klucze, okulary przeciw słoneczne, nóż.
https://spectrofobia.forumpolish.com/t271-enkil-arantza#411 https://spectrofobia.forumpolish.com/t1082-enkil
EnkilDręczyciel
Dręczyciel
Czarny manifest
Nie 16 Lut - 20:37
~ CZARNY MANIFEST ~


W tym wątku znajdziesz spis wszystkich misji, jakich mogą podjąć się członkowie stowarzyszenia. Misję można dobrać, niezależnie od posiadanej przez siebie rangi, o ile tylko postać ma predyspozycje do jej wykonania.

~ System ~

Wymagana ilość postów do zaliczenia misji:

*Podczas wykonywania misji bez nadzoru MG, należy pamiętać iż postaci powinny mierzyć się z różnorodnymi  problemami, im misja wyższa rangą tym więcej przeszkód ( C: 1-2, B:3-5, A:6+)  poniżej znajduje się lista przykładowych przeszkód, które można napotkać w czasie wypełniania misji. Oczywiście przeszkody można zmieniać i dopasowywać wykorzystując własne pomysły.

Ranga C

a) Misja prowadzona przez MG
Ilość postów przypadających na 1 gracza : ( zależy od MG i wyborów gracza)

b)Misja prowadzona z innym graczem ( grupa od 2-3 os.)
Ilość postów przypadających na 1 gracza : 10

c)Misja przeprowadzana w pojedynkę przez 1 gracza:
Ilość postów przypadających na 1 gracza : 15 postów

Ranga B

a) Misja prowadzona przez MG
Ilość postów przypadających na 1 gracza : ( zależy od MG i wyborów gracza)

b)Misja prowadzona z innym graczem ( grupa od 2-3 os.)
Ilość postów przypadających na 1 gracza : 15

c)Misja przeprowadzana w pojedynkę przez 1 gracza:
Ilość postów przypadających na 1 gracza : 30 postów

Ranga A


a) Misja prowadzona przez MG
Ilość postów przypadających na 1 gracza : ( zależy od MG i wyborów gracza)

b)Misja prowadzona z innym graczem ( grupa od 2-3 os.)
Ilość postów przypadających na 1 gracza : 30

c)Misja przeprowadzana w pojedynkę przez 1 gracza:
Ilość postów przypadających na 1 gracza : 50 postów


Lista przykładowych fabularnych problemów oraz zagrożeń, jakie mogą pojawić się w czasie wykonywania misji:

Spoiler:

**Po zakończeniu misji, należy w poniższym temacie umieścić linki do miejsc, gdzie toczyła się akcja, oraz zgłosić zakończenie do MG.




Ostatnio zmieniony przez Enkil dnia Czw 5 Mar - 20:53, w całości zmieniany 1 raz

Powrót do góry Go down





Enkil
Gif :
Czarny manifest  5PUjt0u
Wiek :
36 lat choć wizualnie prezentuję się na jakieś 26-
Wzrost / Waga :
193 cm / 85 kg
Pod ręką :
Torba na ramię, telefon komórkowy, porfel, komplet fałszywych dokumentów, klucze, okulary przeciw słoneczne, nóż.
https://spectrofobia.forumpolish.com/t271-enkil-arantza#411 https://spectrofobia.forumpolish.com/t1082-enkil
EnkilDręczyciel
Dręczyciel
Re: Czarny manifest
Czw 5 Mar - 20:38
Ranga C

Plotka niosąca strach- zadbaj o to, by mieszkańcy Krainy Luster usłyszeli o nowym syndykacie zbrodni. Rozsiewają plotki i pogłoski na temat działań i planów organizacji. Ten wielki pożar w tawernie pod Srebrną Ważką to z całą pewnością musiała być ich sprawka. Podobno nieźle płacą za dostarczanie im informacji... Co jeszcze można usłyszeć? Pamiętaj jednak by uważać na straż...

Punkt obserwacyjny – w KL, SO oraz ŚL znajdują się miejsca szczególnie tętniące życiem, to właśnie w nich najłatwiej o zdobycie istotnych informacji oraz wybadanie nastrojów panujących w społeczeństwie. Tawerny, lecznice, kluby czy burdele. Wszędzie tam warto mieć swoje oczy i uszy. A znalezienie zaufanego informatora, wcale nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać.

*Misja na odblokowanie zaklęcia teleportacyjnego czarnej karty — Przysługa dla Xagresa — twórca specjalnych kart, dzięki którym członkowie organizacji mogą, bezpiecznie przekroczyć zabezpieczenia Czarnej twierdzy jest stary kapelusznik Xagras. Mężczyzna został zmuszony do pracy dla CK, był jednak sprytniejszy od mu podobnych, ponieważ pomyślał o swoim losie. A dokładniej o tym, co może go czekać, kiedy przestanie być potrzebny. Kapelusznik wygrał życie, ponieważ tylko On jeden potrafi odblokować działania stworzonych przez siebie zaklęć. Starzec zamieszkuje najniższą z północnych wież twierdzy i to właśnie do niego należy się udać, aby móc zapewnić sobie możliwość błyskawicznego transportu do twierdzy. Każdy członek musi stawić się u Xagresa osobiście, po to, by wykonać zlecone przez niego zadanie. Mężczyzna od wieków parał się alchemią, starając się okiełznać magię za pomocą swych wynalazków. Zwykle zadanie, jakie zleca, dotyczy właśnie zdobycia dla niego jakichś składników bądź innych niezbędnych mu rzeczy, niekiedy jest to również asysta w laboratorium, lub przetestowanie jednego jego najnowszych wynalazków.

Ranga B

Czarny rynek – nie wszystko, czego dusza zapragnie, da się znaleźć na sklepowych półkach, i dlatego prędzej czy później w każdym lepiej prosperującym mieście, zaczyna powstawać czarny rynek. Zaangażuj się w powstanie i zaopatrzenie rynku. Przecież dostęp do nielegalnej broni, zakazanych substancji czy niewolników o egzotycznym pochodzeniu to absolutna konieczność.

Szczęście w proszku – każdy, ale to każdy na tym i innych światach zasługuje na odrobinę szczęścia. Postaraj się, aby, za odpowiednio wysoką cenę, dostarczyć „ludziom” chwili niezwykłej euforii. Poza sprzedażą znanych już narkotyków warto pomyśleć również o wprowadzeniu na rynek czegoś nowego i świeżego. Intrygująca forma lub sposób przyswojenia, a może iście magiczne efekty? Jedno jest pewne im silniej uzależniający środek, tym więcej klientów.



Ranga A

Śmierć zdrajcom – aby, narodzić mogły się Czarne Karty, zginać musiała Szajka. W noc buntu została wybita większość jej członków, lecz nie wszyscy znajdowali się wówczas w twierdzy. Na świecie nadal pozostali wichrzyciele i zdrajcy, którzy poprzysięgli lojalność monarszej Parze. Każda rewolucja zaczyna się od pojedynczej iskry... dlatego nie można lekceważyć problemu, jaki stanowią ocalali członkowie Szajki. Takie osobniki należy wytropić i zlikwidować, jako trofeum zabierając kartę, która stanowiła symbol Szajki.

Porwanie i okup – światem rządzi pieniądz, dlatego jednym z priorytetów stowarzyszenie jest zdobycie jak największych bogactw. Złoto, kosztowności, pieniądze oraz informacje wszystko to posiadają Arystokraci, kupcy, bogate klany. Każdy ma swoją cenę, a ta może być naprawdę wysoka, jeśli w grę wchodzi życie ukochanej osoby. Znalezienie właściwej ofiary to ważny etap, równie istotny co samo polowanie, lecz to finał w postaci negocjacji może nastręczyć największych trudności. Podczas podobnych akcji, należy zadbać o pozbycie się dowodów, oraz zapewnienie bezpieczeństwa organizacji.

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach