Rasy

Skryba
Gif :
Rasy  M2a8tJi
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
https://spectrofobia.forumpolish.com
SkrybaKonto Administracyjne
Rasy
Sro 8 Kwi - 0:38

Istoty z Krainy Luster


Rasy  O6F0e2S
Marionetki
– Jak sama nazwa sugeruje, są to żywe lalki. Ich twórcami są Marionetkarze, preparujący zarówno ich ciała, jak i dusze. Marionetki nie potrzebują ludzkiego jedzenia, picia ani tlenu, są zupełnie samowystarczalne. Każda z nich ma swój własny, magiczny kluczyk, po nakręceniu którym ożywa. Lalki posiadają najczęściej ludzkie rozmiary, choć spotyka się i takie o normalnej, zabawkowej wielkości. Od zwykłego Człowieka najłatwiej ją odróżnić po lalkowych (okrągłych) stawach oraz dziurce na kluczyk. Wyjątkowo, nie tylko za sprawą Twórców Marionetki pojawiają się w Krainie Luster – zapomniane lalki czy zgubione przytulanki, jeśli trafią za drugą stronę Lustra, przy odrobinie szczęścia także ożywają. Wtedy na ich skórze widoczne są szwy w miejscach zszycia materiału bądź też zwierzęce atrybuty z pluszu (jak choćby królicze uszy).
Pierwotnie Marionetki były zależne od Marionetkarzy, ale po Wojnie z Ludźmi uniezależniły się. Nadal jednak każda z nich może zawrzeć z Marionetkarzem kontrakt, wzmacniając tym samym jego i swoją moc.
Bonus: Jedna z poniższych mocy do wyboru (użycie wymaga kontraktu z Marionetkarzem: Marionetkarz, z którym marionetka ma podpisany kontrakt musi posiadać bonus odpowiadający temu, który ma marionetka.
1. Przywołanie - Możliwość przeniesienia się do marionetkarza jeżeli ta znajduje się w tym samym świecie.
2.  Przeniesienie obrażeń - Marionetka może przenieść obrażenia jakich doznał marionetkarz na siebie - nie dotyczy obrażeń śmiertelnych. Maksymalnie jeden raz na fabułę.
3. Telepatia - Marionetka potrafi porozumiewać się telepatycznie z marionetkarzem, jeżeli ten znajduje się w tym samym świecie. 3 posty używania na 4 posty przerwy.

Marionetki bez kontraktu potrafią porozumiewać się z innymi za pomocą telepatii na niewielkiej odległości (do 5 metrów)

Rasy  RL6oelP
Marionetkarze
– To ludzie wyjątkowo tajemniczy. Twórcy Marionetek, którzy zostali obdarzeni wręcz boską mocą tchnienia życia w przedmioty martwe. Jedynie między sobą przekazują sekrety odnośnie tworzenia doskonałych istot, za jakie mają swoje żywe Lalki. Niektórzy opiekują się Marionetkami i traktują je jak członków rodziny, dla innych zaś są jedynie żywą bronią – tą zasadą kierują się zwłaszcza grupy dążące do ponownej wojny z Ludźmi. Bardzo często Marionetkarze tworzą lalki na podobieństwo ukochanej zmarłej osoby, nie mogąc poradzić sobie z jej utratą. Wyglądem nie różnią się absolutnie niczym od przeciętnego człowieka i jedynie magiczne umiejętności odróżniają ich od mieszkańców Ziemi.
Bonus: Jedna z poniższych mocy do wyboru (użycie wymaga kontraktu z Marionetką). Marionetkarz, z którym marionetka ma podpisany kontrakt musi posiadać bonus odpowiadający temu, który ma marionetka.
1. Przywołanie. Możliwość przeniesienia do siebie Marionetki jeżeli ta znajduje się w tym samym świecie.
2.  Przeniesienie obrażeń - Marionetkarz może przenieść swoje obrażenia na marionetkę - nie dotyczy obrażeń śmiertelnych. Maksymalnie jeden raz na fabułę.
3. Telepatia - Marionetkarz potrafi porozumiewać się telepatycznie z marionetką, jeżeli ta znajduje się w tym samym świecie. 3 posty używania na 3 posty przerwy.
Marionetkarz bez kontraktu może posiadać jedną marionetkę - NPC, którą może wykorzystywać w walce i na misjach. Marionetka może mieć tylko jedną z mocy wymienionych wyżej.


Rasy  AEdiI29
Kapelusznicy
– Najbardziej ekscentryczne i szalone istoty zamieszkujące Krainę Luster. Z pozoru niezbyt różnią się od Ludzi czy innych istot, jednak po chwili już widać (i czuć), że odróżnia ich wyjątkowo dziwaczne zachowanie i oczywiście, Kapelusz. Tak, każdy Kapelusznik bez wyjątku posiada swój wyjątkowy kapelusz, a jego rozmiary i wygląd zależą wyłącznie od osobowości i upodobań właściciela. Dodatkowo, mają one pewną niezwykłą właściwość, a mianowicie – nie posiadają dna. Kapelusznicy mogą chować w nich tyle rzeczy, ile tylko zechcą. Członkowie tej rasy miewają także tendencję do pojawiania się i znikania w najmniej odpowiednich momentach oraz do organizowania najbardziej wystawnych i zapadających w pamięć przyjęć. Na ich szalonych podwieczorkach chciałby gościć każdy mieszkaniec drugiej strony Lustra.
Bonus: Magiczny, bezdenny kapelusz oraz zaklęcie pozwalające na stworzenie takiego kapelusza. Kapelusznik może w każdym czasie mieć tylko jeden taki kapelusz, po stworzeniu nowego stary traci wszelkie magiczne właściwości.

Parasolnicy
– Nie jest jasne kiedy i skąd wzięli się Parasolnicy. Żyli w środowisku o łagodnym klimacie, jednak kiedy ten zaczął się zmieniać, potrzebowali czegoś solidniejszego niż Kapelusz. Są odmienną kulturą od Kapeluszników; upodobali sobie parasole zamiast nakrycia głowy. Niekoniecznie są gorsi, raczej zdecydowanie inni, a dodatkowo niewielu już ich zostało. Jest to spowodowane parasolniczym potencjałem bojowym, który był chętnie wykorzystywany podczas Wojny.
By otrzymać tę podrasę wymagana jest dłuższa historia postaci oraz uzyskanie zgody Administracji.


Rasy  KxID56n
Dachowcy
– Najprościej mówiąc, pół ludzie – pół koty. Każdy Dachowiec posiada pewne cechy ludzkie i kocie. Mogą to być kocie uszy, ogon, wąsy, jak nawet i cała głowa. Zdarzają się nawet Dachowcy wyglądający zupełnie, jak zwyczajne koty, tyle, że znające ludzką mowę. Są to stworzenia bardzo zwinne i posiadające niezwykły wzrok, umożliwiający im widzenie w mrokach nocy. Ich domeną jest neutralność. Nigdy nie mieszają się w żadne konflikty, ażeby przypadkiem sobie nie zaszkodzić. Słyną przede wszystkim ze swojej muzyki. To prawdziwi artyści, którzy swą grą od lat oczarowują wszystkie trzy światy. Zazwyczaj Dachowcy wędrują po Krainie Luster obdarowując ludzi swoją muzyką, psocąc lub też pracują jako... zwierzątka domowe. Tak, właśnie. Bardzo się je ceni także w tym fachu, bo któż nie chciałby przytulić się do takiego słodkiego koteczka?
Bonus: Dachowce posiadają wrodzoną zdolność pozwalającą im na przemianę w zwyczajnego kota. Przemiana ta obejmuje także ubrania.

Rasy  31EJAb0
Cienie
– Nazwani tak głównie z powodu swojej mrocznej natury, ale nie tylko. Te istoty nie rzucają cienia, przez co powstały plotki, jakoby narodzili się z cieni pradawnych istot, które odłączyły się od ciał. Są to jednak zwykłe bajki. Cienie są bardzo tajemniczy i nie lubią zbytnio się wyróżniać. Najczęściej pokazują się nocą, kiedy to wychodzą na łowy – żerować na snach innych istot. Podobnie jak Marionetki, nie potrzebują ludzkiego jedzenia. Odżywiają się wyłącznie snami, które wykradają, gdy ofiary pogrążone są w głębokim śnie. Pożeranie snu można porównać do wampiryzmu energetycznego, gdyż marzenia senne właśnie w podobny sposób „ładują” Cienie. Potrafią wykorzystywać umiejętność swobodnego poruszania się po Krainie Snów do podróżowania pomiędzy obiema stronami lustra. Z wyglądu przypominają ludzi. Większość charakteryzuje przeraźliwie blada cera i bardzo mocno czerwone oczy, jednak nie jest to żadną regułą. Tak więc uważajcie, kogo zapraszacie w progi swych domostw.
Bonus: Jeden z dwóch poniższych bonusów do wyboru:
1. Uśpienie - używane przez położenie dłoni na głowie, po użyciu osoba nie obudzi się przez 2 posty, 3 posty czekania.
2. Wędrówka przez Krainę Snów - Pozwala na wejście do Krainy Snów, a także do podróżowania w obrębie Trzech Światów za jej pomocą. (w warunkach bojowych wymaga 3 postów przygotowania. Nie można użyć, żeby dostać się do miejsc “zamkniętych”)


Rasy  TcxTu6h
Cyrkowcy
– Istoty stworzone przez naukowców z organizacji MORIA w czasie pierwszej wojny Krainy Luster z ludźmi. Poniekąd nieudana próba stworzenia własnych odmian stworzeń magicznych, ale także owoc ludzkiej chęci poznania mechanizmów działania ich organizmów. Po zwycięstwie odniesionym przez Krainę skorzystali z okazji i uciekli z laboratoriów. Są dość dziwnymi tworami, bo połączeniem ludzi i istot magicznych lub jednych magicznych z innymi. Często ich ciała pokryte są bliznami w miejscach, gdzie były zszywane. Mogą też być w wielu miejscach zdeformowani, np. posiadać zwierzęce lub Marionetkowe części ciała, mieć dwie głowy, dziwny (przykładowo, niebieski) kolor skóry. Przeżyli bardzo wiele nieludzkich eksperymentów, byli więzieni i bez wątpienia wiedzą co to ból. Często wydarzenia te tak mocno wpływały na ich psychikę, że stawali się niepoczytalni, toteż lepiej się ich wystrzegać.
Obecnie większość z nich zamieszkuje w Krainie Luster, jednak wciąż grupki Cyrkowców mieszkają w Świecie Ludzi. Zwykle można ich spotkać w cyrkach, gdzie ich dziwactwa uchodzą za atuty.
Bonus: Bonus rasowy jest taki sam jak u rasy, do której Cyrkowiec należał przed zmianą. W przypadku gdyby Cyrkowiec został stworzony z kilku ras, Gracz wybiera jeden bonus.
W przypadku cyrkowca, który został nie został stworzony z żadnej z ras (np. pochodzi od bestii) może wybrać sobie dowolny bonus jednej z ras, pod warunkiem, że pasuje do postaci.


Rasy  JA4VXZK
Upiorna Arystokracja
– Niewiele różnią się od zwykłej, ludzkiej arystokracji. Należą do najbogatszych istot z Krainie Luster. Sami trzymają się z daleka od wszelkich wojen, jedynie wspierając armię finansowo, jeżeli jest to absolutnie konieczne. Nie lubią mieszać się w sprawy, które mogłyby zaszkodzić im i ich wielkim majątkom. Często są w jakiś sposób powiązanie ze Stowarzyszeniem Czarnej Róży.
W większości wyglądają jak zwykli ludzie, poza jednym „małym” detalem – każdy Upiorny Arystokrata posiada na głowie parę rogów. Ich wielkość, kolor i kształt są najróżniejsze, zależą tylko i wyłącznie od właściciela. Wszyscy mają także dodatkową, wrodzoną moc chroniącą przed atakami mentalnymi, czyli blokadę umysłu.
Na Upiornego Arystokratę potrzeba dłuższej historii postaci!
Bonus: Blokada mentalna - moc która nie pozwala na wpływanie na ich umysł za pomocą magii.

Rasy  PUFnYMw
Baśniopisarze
– Ponoć najstarsza, a zarazem najbardziej podziwiana rasa zamieszkująca Krainę Luster. To właśnie pierwszym, potężnym Baśniopisarzom przypisuje się stworzenie tego świata. Ponoć jest on materializacją jednego z ich dzieł, jednak mało kto wierzy w tę legendę. Baśniopisarze to istoty dość ekscentryczne, a zarazem bardzo tajemnicze. Rasa ta nie jest też zbyt liczna. Istoty te cechują przede wszystkim wieczne huśtawki nastrojów, a także ogromne zamiłowanie do sztuki. Jak nie poezji, to malarstwa, jak nie malarstwa, to pisarstwa. Co zaś się tyczy ich wyglądu, kształtem przypominają najzwyklejszych ludzi. To, co ich wyróżnia to kolory. Włosy i oczy Baśniopisarzy zwykle przybierają abstrakcyjne barwy, koniecznie kilka na raz.
Bonus: Poetycki szał: Baśniopisarze potrafią stworzyć iluzję, którą kontrolują za pomocą własnych słów - korzystają z tego przede wszystkim dla wizualizacji własnego dzieła. Iluzja działa na Baśniopisarza oraz osoby, które słyszą jego głos. (Czas trwania 3 posty, 4 posty odpoczynku)

Rasy  EKm0K9Z
Lunatycy
– Istoty zamieszkujące Szkarłatną Otchłań. Są swego rodzaju posłańcami – łącznikami pomiędzy światem ludzi i Krainą Luster. Podczas wojny ogrywają rolę szpiegów, zaś gdy nastaną czasy pokoju podróżują między światami zbierając informacje, które później zapisują w swoich księgach. W ten sposób ludzie mogą dowiedzieć się więcej o Krainie Luster i odwrotnie. Dla Lunatyków nie istnieje miejsce niedostępne ani sekret nie do odkrycia. Wiedzą absolutnie wszystko, są najlepiej poinformowanymi istotami we wszystkich trzech światach. Ciągle w biegu, ciągle odkrywają coraz to nowsze tajemnice. Plotki głoszą, że rzeczą odróżniającą ich wygląd od ludzkiego jest kolor... krwi. Podobno ma błękitną barwę, ale któż to wie? Tylko sami Lunatycy.
Bonus: Podróż pomiędzy światami - Lunatycy potrafią przemieszczać się pomiędzy Trzema Światami. Mogą przemieszczać się jednak tylko do miejsc, w których wcześniej byli. (w warunkach bojowych wymaga 3 postów przygotowania. Nie można użyć, żeby dostać się do miejsc “zamkniętych”)

Rasy  2PP0NOd
Szklani Ludzie
– Istoty te zamieszkują obrzeża Szkarłatnej Otchłani. Żyją na uboczu, trzymają się z daleka od innych istot. Są bardzo nieufne i same uważają siebie za innych od całej reszty. Nikt w zasadzie nie wie dlaczego myślą tak żyjąc w świecie pełnym dziwów, jednak takie przekonania od zawsze panowały pośród Szklanych Ludzi. Jedni uważają swój gatunek za wyrzutków, inni wprost przeciwnie, za niekoronowaną rasę panów, która nie powinna zadawać się z nienależącym doń motłochem. Mało kto w ogóle wie o ich istnieniu. Istoty te od zawsze stanowiły dla wszystkich zagadkę. Nawet Lunatycy nie mają w swych księgach wielu zapisów na temat Szklanych Ludzi. Co się tyczy ich wyglądu, cechuje ich przede wszystkim skóra przypominająca szkło – prawie przezroczysta (czasem mogą prześwitywać przez nią organy wewnętrzne) i zimna jak lód w dotyku oraz w większości przypadków, bardzo jasne, wręcz białe włosy. Rany zadane tym istotom często przypominają bardziej pęknięcia na porcelanie niż skaleczone ciało.
Bonus: Odbicie -  Stworzenie bezwolnej kopii użytkownika. Kopia może istnieć przez maksymalnie 4 posty i nie może za bardzo oddalić się od oryginału. Po upływie tego czasu lub zniszczeniu kopii należy odczekać 5 postów przed kolejnym użyciem.

Naczynia magii
– Nazywani też Kryształowymi ludźmi, pochodzą z Księżycowych Wysp. Wywodzą się od Szklanych Ludzi, choć ich geneza pozostaje zagadką. Jeśli ktoś zrani, przedstawiciela tej rasy spostrzeże, że z ran nie płynie krew, a na ciele pojawiają się pęknięcia, ukazujące kryształowe wnętrze. Inny ciekawy fakt dotyczący ich anatomii to brak układu oddechowego oraz nietypowa dieta, w której dominują różnego rodzaju minerały np. marmur czy siarka. Wyróżnia ich niezwykła uroda. Ich oczy oraz włosy, skrzą się blaskiem oszlifowanych klejnotów. Z nieznanych nikomu przyczyn Naczynia Magii samoistnie absorbują energię magiczną, by później uwolnić ją w postaci świetlistego blasku. Kryształowi uznali, tę zdolność za błogosławieństwo, przez co zaczęli stawiać się ponad inne rasy, co jak głoszą opowieści, przywiodło ich do zguby. Dziś uznaje się ich za wymarły gatunek, zaś nieliczni ocaleli, zwykle ukrywają swą prawdziwą naturę.
[pomysł autorstwa Kejko]
By otrzymać tę podrasę wymagane jest uzyskanie zgody Administracji.



Mieszkańcy Świata Ludzi

Rasy  IrUc6eK
Ludzie
– Postawieni obok istot z Krainy Luster, wydają się słabi i bezbronni. Nic bardziej mylnego! Choć nie posiadają żadnych mocy magicznych, w przeciwieństwie do mieszkańców zza drugiej strony lustra, potrafią wytwarzać rozmaitą broń do walki z nimi. Ludzi można podzielić na dążących do zawładnięcia Krainą Luster, żyjących w nieświadomości jej istnienia i chcących dowiedzieć się o niej jak najwięcej.
Bonus: Do wyboru jeden z dwóch poniższych bonusów
- Przedmiot magiczny do rangi B (niezależnie od limitu na dany przedmiot)
- Dodatkowa umiejętność


Rasy  McuVBnc
Strachy
– Mimo iż są to istoty magiczne, zamieszkują w Świecie Ludzi. Dlaczego? Otóż w Krainie Luster nikt ich nie chce, zostali wygnani za żerowanie na ludzkich uczuciach, a pośród ludzi mogli znaleźć miłe schronienie. Strachy są to pół-duchy. Istoty magiczne, które już raz umarły, jednak odrodziły się na nowo. Na pozór wyglądają zupełnie jak zwyczajni ludzie bądź istoty magiczne, którymi byli, jednak często znienacka stają się półprzezroczyści. Zwykle w najmniej odpowiednich momentach. Strachy po śmierci zostały „wyprane” z emocji i by coś poczuć, muszą owe uczucia ukraść innej istocie. Żywią się one właśnie ludzkimi emocjami, które pobierają, gdy znajdą się w pobliżu ofiary. Niektóre Strachy mają swoje ulubione rodzaje emocji, które z chęcią pożerają i tym samym, odczuwają.
Tę rasę można także otrzymać po fabularnej śmierci postaci (za wyjątkiem Marionetek).
Bonus: Wysysanie emocji  - Wyczuwanie emocji oraz ich kradzież od osób, które znajdują się w pobliżu Stracha.  Dla ofiary jest to nieodczuwalne.


Bezpańscy

Rasy  OOpnHWL
Opętańcy
– Dawniej zwykli ludzie, jednak nastąpiła u nich pewna mutacja. Winnym jest tu pewien pasożyt grasujący w Krainie Luster, przez miejscowych nazywany Anielską Klątwą. Tak więc Opętańcami zostają ludzie, którzy mieli okazję trafić na drugą stronę lustra. Dla istot magicznych jest on całkowicie niegroźny, jednak gdy zagnieździ się w ludzkim ciele, natychmiast rozrasta się przybierając wygląd skrzydeł. Nie są to jednak zwyczajne skrzydełka jak u mitycznych aniołów. Mogą one przybierać najróżniejsze kształty, kolory i rozmiary, w zależności od otoczenia, nastrojów czy wyglądu i usposobienia żywiciela. Na przykład mogą wyglądać jak olbrzymia pajęczyna, niczym zrobione z kości bądź kawałków kolorowego szkła, jak skrzydła motyla, ważki czy nietoperza. Dzięki nim istoty te mogą latać, niestety na bardzo krótkich dystansach, choć zdarzają się i posiadacze skrzydeł niezdolnych do lotu. U zainfekowanych ludzi często, choć nie zawsze, pojawiają się moce magiczne. Zaczynają się też starzeć nieco wolniej. Obecnie nie są znane sposoby pozbycia się Anielskiej Klątwy z organizmu. Nawet odcięte, skrzydła zawsze odrastają.
Bonus: Skrzydła pozwalające większości Opętańców na lot - wyjątki mogą wynikać z rangi. Nie można się ich pozbyć - odcięte zawsze odrosną. Postacie, których skrzydła nie pozwalają na lot posiadają zdolność lewitacji tuż nad powierzchnią.
Uwaga! Gdzieś w Szkarłatnej Otchłani (podobno głęboko w Dzikich wyspach) istnieje ponoć Świątynia Opętania, w której można nauczyć się prostego zaklęcia, które pozwala je schować. Nie znikają jednak całkowicie, a wciąż można je dostrzec na plecach zmniejszone, w formie przypominającej tatuaż. Opętaniec, który pragnie nauczyć się maskowania skrzydeł musi odwiedzić tę świątynię i przejść rytuał. (Misja rangi C)


Rasy  98V9duo
Senne Zjawy
– Istoty te są uosobieniem ludzkich (i nie tylko) snów. W jakiś sposób udało im się opuścić Krainę Snów i przeniknąć do realnego świata. Być może uciekły w czasie pożerania snu przez Cienie, zostały przez nie wypuszczone albo w inny, sekretny sposób wydostały się z marzeń sennych. Stworzenia te nie należą do najliczniejszych, toteż wciąż owiane są aurą tajemnicy, jednak wszystkie istoty próbują jak najwięcej się o nich dowiedzieć. Stanowią także łakomy kąsek dla wszystkich Cieni, które mogą je pożreć, nawet gdy przebywają w tej postaci.
Część Sennych Zjaw wygląda jak zwyczajni ludzie, jednak całej reszcie daleko do normalności. Myślicie, że dziecięce opowiastki o strasznych potworach, pojawiających się nocą to wyłącznie efekt ich wybujałej wyobraźni? Skąd! Ten właśnie odsetek Zjaw Sennych stanowią najrozmaitsze senne mary, potwory i tym podobne. Mogą przybierać różne kształty i rozmiary, od małych duszków, po sporych rozmiarów monstra. Być może to właśnie one przyczyniły się do powstania wielu mitów i baśni.
Bonus: Wędrówka przez Krainę Snów - Pozwala na wejście do Krainy Snów, a także do podróżowania w obrębie Trzech Światów za jej pomocą. (w warunkach bojowych wymaga 3 postów przygotowania. Nie można użyć, żeby dostać się do miejsc “zamkniętych”)


Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach