Archiwa Arcyksiążęce

Tyk
Gif :
Archiwa Arcyksiążęce D93840e52cb57748d5a24bdfa761040295dab6ee
Godność :
Lord Protektor, Arcyksiążę Agasharr I Rosarium
Wiek :
30 lat
Rasa :
Upiorny Arystokrata
Wzrost / Waga :
178/75
Pod ręką :
Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae), Divard, zabawki
Zawód :
Lord Protektor Krainy Luster
Specjalne :
Główny Administrator
https://spectrofobia.forumpolish.com/t233-agasharr-rosarium#284 https://spectrofobia.forumpolish.com/t914-archiwa-arcyksiazece https://spectrofobia.forumpolish.com/t497-kancelaria-arcyksiazeca https://spectrofobia.forumpolish.com/t1121-tyk
TykArcyksiążę
Arcyksiążę
Archiwa Arcyksiążęce
Pią 29 Lip - 22:31

Artefakt
Libreficium - Prastara księga magii stworzona przez potężnych starożytnych czarnoksiężników. Dzieło mające zawierać w sobie wszelkie znane zaklęcia było największym osiągnięciem magicznego zgromadzenia i zarazem największą z ich porażek. Choć księga posiada w sobie wszelkie zaklęcia, to jest bardzo kapryśna. Ogranicza posiadaczowi dostęp do zaklęć, pozwalając na korzystanie z zaledwie niewielkiej cząstki swej mocy. Księga potrafi lewitować a nawet emitować głos. W końcu jest przepełniona niezliczonymi zaklęciami.
Księga pozwala na użycie trzech zaklęć, z czego dwa z nich muszą mieć charakter niebojowy. Nowy zaklęcia można otrzymać dopiero po wykorzystaniu dwóch zaklęć. Za każdym razem muszą to być trzy zupełnie nowe zaklęcia. Nie można uzyskać nowych zaklęć na fabule, w której księga została użyta - te dostępne są dopiero w kolejnej fabule.

Aktualnie dostępne zaklęcia:
1.
2.
3.


Bestie
Affimello (֍) - Infa
Infa to magiczny pająk o całkiem uroczej aparycji. Całe jej ciało pokrywa niezwykle puszyste i aksamitne w dotyku futerko o liliowej barwie. Posiada osiem nóg oraz parę jaskrawych oczu, które świecą w ciemności i jest wielkości przeciętnego chomika. Potrafi przenosić ciężary nawet do 100 kg. Cechuje ją monstrualny apetyt na cukier. Podczas swoich łupieżczych wypraw do cukierniczek nierzadko Infa wywołuje krzyk Arystokratów i Arystokratek goszczących w Różanym Pałacu.
Infa nie tylko potrafi przenosić duże ciężary, lecz jest także bardzo szybka i potrafi niezwykle sprawnie produkować znaczne ilości wytrzymałe, lepkiej pajęczyny.

Alphard - Rubeol
Różowa sowa o miodowych, przenikliwych ślepiach jest stworzeniem spokojnym, lecz zarazem niezwykle upartym. Cecha ta jest tym bardziej widoczna, że Rubeol posiada szeroką gamę zdolności komunikacyjnych, włącznie z prowadzeniem konwersacji. Ze względu na jego zdolność do przemieszczania się pomiędzy światami arcyksiążęcy Alphard jest zwykle wykorzystywany jako posłaniec, przekazujący najważniejsze wieści od Lorda Protektora.

Cauchemare - Manes
Manes jest dość tajemniczą istotą mierzącą półtora metra. Jego ciało wydaje się być niczym więcej, jak cieniem wyposażonym w dwoje białych oczu. Choć ma przerażającą, wręcz koszmarną aparycję, to jest dość nieśmiały. Często ukrywa się za iluzją, by odstraszyć tego, kto chciałby z nim porozmawiać. Najczęściej arcyksiążęcego Cauchemare można odnaleźć na dachach w Różanym Pałacu lub w koronach wysokich drzew.

Ćmokot (֍) - Paxi
Paxi przypomina wyglądem skrzyżowanie sześcionożnego kota z ćmą. Niezwykle puchata i leniwa jest naturalnym wielbicielem bezpieczeństwa - posiada naturalną zdolność do wyczuwania miejsc bezpiecznych, do których się kieruje niczym zwykłe ćmy do światła. Paxi choć z reguły jest leniwym pieszczochem potrafi być niesfornym urwisem, gdy siada na głowie niczego niespodziewających się ludzi i zagląda do każdej dziury, w której chce urządzić sobie legowisko.

Divard - Eclipsi
Eclipsi jest pięcioogoniastym lisem znacznie większym od typowego lisa rudego. Jej futro za dnia mieni się złotem z domieszką odrobiny rudej barwy, zaś w nocy jest srebrne z domieszką odrobiny błękitu. Za dnia ogony  Eclipsi wydają się być stworzone z płomieni, nocą zaś przypominają srebrną  mgłę, w której dostrzec można malutkie świecące punkty błękitu przywodzące na myśl gwiazdy. Choć arcyksiążęcy Divard nie potrafi używać ludzkich słów nie ma problemu by przekazać swoje myśli za pomocą telepatii w sposób typowy dla lisów tego rodzaju. Zirytowana Eclipsi tworzy ogniki, którymi może dowolnie sterować a jeżeli oceni sytuację jako nadto niekorzystną potrafi stać się niematerialnym widmem, którą to zdolność potrafi użyć nie tylko na sobie, lecz także na czterech innych osobach bądź przedmiotach.

Forets - Tenebrae
Tenebrae to wielki wąż o łuskach koloru srebra i rubinowych ślepiach, który za sprawą swego imienia często jest mylony przez osoby, które tylko o nim słyszały z Ténebresem. Jest nieufny wobec obcych i zawsze gotowy do użycia swojego ciała by opleść ofiarę bądź kłów jadowych do sparaliżowania nieszczęśnika, który chciał się zaprzyjaźnić z wężem wbrew jego woli. Pomimo swoich rozmiarów jest bardzo szybki. Tenebrae jest na tyle inteligentny, że potrafi zrozumieć wydawane mu przez arcyksięcia polecenia i nigdy nie atakuje, gdy mu się tego zabroni. Z tego powodu zazwyczaj odpoczywa w jakimś ciepłym miejscu arcyksiążęcych ogrodów bez obaw, że zrobi komuś krzywdę.

Schnee - Candi
Candi wyglądem przypomina nieco lisy polarne, choć jest od nich znacznie większa - jest rozmiaru dorosłego tygrysa. Jej ciałoi porasta białe niczym śnieg futro, od którego zawsze bije przyjemny chłód, jak gdyby było wykonane z maleńkich lodowych igiełek, zaś ich ogony zdobią wielkie, piękne pióra mieniące się wszystkimi odcieniami niebieskiego.Candi jest bardzo płochliwa i nieufna wobec obcych. Nie oznacza to, że nie potrafi się bronić - potrafi wytworzyć na swoim ciele drobne, lodowe kolce, którymi potrafi miotać na wszystkie strony.

Lerkam (֍) - Serpes
Serpes mierzy sobie 10 m długości i waży około 400 kg. Jest istotą o koszmarnym pochodzeniu, która trzymana jest pod nadzorem tresera - Tropiciela w najdalszych, niedostępnych zakamarkach Różanego Pałacu najchętniej pływając w przygotowanym specjalnie dla niego jeziorku. Na wszelki wypadek wzniesiono jednak specjalną konstrukcję, na wypadek gdyby Lerkam postanowił uciec. Dotychczas jednak nie było z nim większych problemów - wbrew oczekiwaniom.
Serpes wydaje się nie posiadać żadnych magicznych zdolności, do czasu aż nie zostanie ranny. Z jego krwi powstają jego mniejsze, niezwykle agresywne kopie atakującego tego, kto zadał Serpesowi ranę.



Przedmioty
Berło Rozpadu - To jakże gustowne berło, cieszy się bardzo złą sławą. Wykonuje się je z ręki nieboszczyka, powleczonej specjalną substancją, powstrzymującą dalszy rozkład. Osadzona na szczycie kula oszlifowanego kryształu gromadzi w sobie moc artefaktu. Ten upiorny przedmiot jest w stanie spowodować rozpad niemal każdej rzeczy, której dotknie o ile nie jest to rzecz o magicznych właściwościach. Warunkiem jest by dana rzecz składała się z jakichś części. Berło posiada ograniczoną moc, nie zniszczy całego budynku czy muru, lecz stworzy w nim wyrwę. Magia berła rozwiązuje wiązania i łączenia w przedmiotach.

Bransoleta Tropimyszki - Centrum niewielkiej drewnianej bransolety stanowi para wtulonych w siebie drobnych białych stworzonek przypominających myszki. Urocze istotki w chwili aktywacji bransolety ożywają i mogą swobodnie się poruszać. Za pomocą bransolety Tropimyszek można odnaleźć również żywe istoty, wówczas jednak potrzebne jest coś, co należało do osoby poszukiwanej, aby myszki mogły podjąć trop.

Cukrowe Berło -  Z wyglądu przypomina cukrową laseczkę, tyle że rozmiarów sporego kija. Kiedy właściciel tej laski dotknie jej końcem jakiegoś przedmiotu martwego, może ot tak zmienić go w garść cukierków, lizaków bądź innych łakoci. Choć z pozoru noszenie przy sobie wielkiej cukrowej laseczki nie wydaje się być odpowiednie dla Lorda protektora, to przedmiot ten jest niezastąpiony, gdy potrzeba nieco słodyczy.

Dyniowa spinka - Wpięta we włosy pozwala stworzyć z niczego dowolny i niezwykle rzeczywisty kostium wraz z charakteryzacją! Oczywiście w klimacie święta duchów! Nie licz na elegancki smoking, wieczorową sukienkę czy wygodny dresik. Może przydać się nie tylko w trakcie upiornego przyjęcia, ale również, gdy szybko i nietrwale, potrzebujemy zmienić swój wizerunek. Działa dzięki zaklętemu w niej urokowi magicznej iluzji, która sprawia upiornie realne wrażenie przez co najmniej kilka godzin.

Gwizdek prześladowcy -  Gwizdek, którego dźwięk zaszczepia w umyśle słyszącego iluzję osoby, która użyła artefaktu. Ten na kim użyto gwizdka, zacznie widzieć idealne odzwierciedlenie posiadacza tego artefaktu. Widmo w milczeniu podąża za swą ofiarą, stale będąc w pobliżu. Niezwykła iluzja działa na wszystkie zmysły, z pominięciem dotyku. Widmo unika kontaktu fizycznego, a gdy do niego dojdzie, magiczna projekcja na moment staje bez ruchu. Ochronę przed wpływem gwizdka zapewnia blokada umysłu.

Jack-o'-lantern 2.0 - Latarnia nie tylko zapewnia Arcyksięciui dawkę niegasnącego samoistnie magicznego światła, ale również pozwoli mu się ukryć albo odwrócić czyjąś uwagę. Wystarczy tylko rozbawić latarnię (dowcipem bądź łaskotkami) a ta wypluje z siebie małą kulkę, będącą pomarańczową bombą dymną. Należy rzucić kulką o podłogę, wówczas ta wybuchnie, uwalniając tym samym zasłonę dymną.

Kamień Duszy (Tkanie Magii) - Jest to magicznie stworzony kryształ, w którym zaklęto umiejętność Tkania Magii. Arcyksiążę praktycznie nie rozstaje się z tym kryształem, choć ten towarzyszy mu w różnych postaciach - czasem jako guzik, innym razem zostaje wkomponowany w laskę, a jeszcze innym dodany do pierścienia.

Karminowe Trzewiki - Parka czerwonych, sznurowanych z przodu, kunsztownie wykonanych butów, które  po założeniu umożliwiają arcyksięciu osiągnięcie nadludzkiej szybkości. Lord Protektor otrzymał tę parę butów w prezencie wiele lat temu.

Kuferek Mori-Gori - Drewniany kuferek średniej wielkości, którego estetykę podnoszą stalowe nóżki oraz wykończenia. Łatwo gubi się wśród domowego wyposażenia, do czasu aż jego właściciel kilkukrotnie nie pogłaszcze jego wieka. Wówczas kuferek dosłownie ożywa, staje się zielony, otwarte wieko ukazuje paszczę pełną zębów, a nam przygląda się pokraczne żółte oko. Kuferek zachowuje się trochę jak kapryśny psiak. Właściciel może go przywołać i schować do jego wnętrza wszystko, co tylko się w nim zmieści, bez ryzyka o zniszczenie rzeczy. Co więcej, jeśli ktoś obcy będzie próbował wyciągnąć coś z kuferka, najpewniej pożegna się z ręką. Często zabierany przez Arcyksięcia w podróż.

Lodowy Klejnot  - Ta broszka umożliwia Rosarium zamianę cieczy w lód. Po zmianie może dowolnie nim manipulować, na przykład tworząc lodowe kolce. Broszka nie jest w stanie sama wytwarzać lodu, toteż gdy wokół nie ma żadnego źródła wody, staje się bezużyteczna. Niemniej Agasharr ceni ją sobie ze względu na spore możliwości, jakie oferuje.

Lustrzany Pierścień  - Pierścień posiadający moc tworzenia iluzji, a konkretniej klonów właściciela. Dzięki niemu można stworzyć od 1 do 10 klonów, jednak pozostają one jedynie obrazami i nie stanowią żadnego zagrożenia, toteż pierścień bardziej przydaje się przy ucieczkach, bądź do zmylenia przeciwnika. Jest użyteczny w szczególności w połączeniu z Pozytywką Sekretów.

Mackoperz - Pluszowy nietoperz, którego dolna część ciała została przeszyta z jakiejś ośmiornicy. Mackoperze mogą przenosić niewielkie przedmioty. Odkładać słoiki na półkę, czy podawać filiżankę z herbatą. Mackoperz jest magiczne kontrolowane wolą
Rosarium i tylko on może z niego korzystać.

Magiczny Złodziej  - Tajemniczy przedmiot ofiarowany Rosarium przez Arystokratów z Wysp Księżycowych stanowiący obronę przed ofensywną magią. Użycie tego przedmiotu pozwala na zaabsorbowanie jednego ofensywnego zaklęcia, czy mocy przez przedmiot. Użytkownik natomiast nie doświadczy żadnych negatywnych skutków tego zaklęcia i mocy. Nie jest jednak w stanie zrobić tego w sytuacji, gdy ktoś inny padnie ofiarą złowrogiej magii.

Nić Opętania - Drewniany krzyżak, na którym zawieszonych jest kilka niemalże przezroczystych nitek. Arcyksiążę  może rozkazać magicznym niciom oplątać się wokół kończyn przeciwnika, a potem kontrolować jego ciało niczym zwykłą kukiełkę. Jedyny mankament jest taki, iż nie może go zmusić do samookaleczenia bądź popełnienia samobójstwa. Czasem jednak wystarczy upewnić się, że ktoś pozostanie w miejscu, by samemu zadać mu rany.

Pierścień Posłańca - Pozwala Rosarium przywołać do czterech niewielkich lodowych stworze, którym może dowolnie rozkazywać. Najczęściej przybierają postać motyli, które na swoich skrzydłach mogą mieć zapisaną krótką wiadomość. Doskonale sprawdzają się w roli posłańców: mogą podróżować na odległość 10 km i są odporne na warunki atmosferyczne (nie topnieją w przypadku wysokich temperatur). Lód, z których powstały, jest jednak kruchy i w przypadku ataku stworzenia łatwo ulegają zniszczeniu. Nie mogą również zamrażać.

Pozytywka Sekretów  - Niezwykle urokliwy przedmiot stworzony z myślą o zapewnieniu prywatności. Przedmiot ten ma niezwykłe działanie, za sprawą zaklętej w nim magii, może sprawić, że ktoś stanie się zupełnie niewidoczny oraz niesłyszalny dla reszty otoczenia. Iluzja działa na poziomie audiowizualny, dlatego osoba korzystająca z pozytywki musi uważać, ponieważ nadal może zostać odkryta za pomocą zmysłu dotyku czy zapachu. Pozytywka może objąć swym działaniem maksymalnie 2 osoby, wystarczy, że, przyłoży się do niej dłoń w chwili jej uruchomienia. Melodia pozytywki jest słyszalna tylko dla jej użytkowników, zaś magiczna iluzja działa w promieniu 15 m.

Przeklęta Maska Vin'tharnu - Przedmiot przypominający nieco czarną opaskę na oczy. Założona oślepia użytkownika, który nie może dojrzeć niczego przez jej gruby materiał, lecz jednocześnie sprawia, że użytkownik zmienia się w szkielet. Wszystkie organy, których kościotrup nie posiada są bezpieczne, nie można w tej postaci się wykrwawić, lecz jednocześnie odsłonięty jest szkielet. Złamania kości, czy ich utrata odbijają się na użytkowniku nawet po ściągnięciu maski. Agasharr nie odnalazł jeszcze zastosowania dla tego przedmiotu, znalezionego w opuszczonych katakumbach - no może poza leczeniem złamania kości.

Rubinowe Serce -  Ta magiczna broszka może sprawić, że wybrana osoba będzie zauroczona Arcyksięciem. Niestety, efekt nie jest zbyt długotrwały, a i nie jest w stanie diametralnie zmienić czyiś uczuć, to znaczy nie zmieni nienawiści w miłość. Niemniej jest ona niezwykle przydatna podczas negocjacji.

Rumak Widmo-ra - Sakwa wykonana z czarnej skóry obszyta złotymi nićmi zawierająca niecały kilogram fluorescencyjnego pyłu - jakoby rumaka w proszku.
Grzywę i ogon zwierzęcia formują błękitne widmowe płomienie, jednak nie są one w stanie niczego spalić. Niemalże transparentny, połyskujący niebieską aurą rumak zachowuje się jak żywy, choć od dawna taki nie jest. Odruchy i przyzwyczajenia żyją jedynie w jego pamięci. Wierzchowiec nie wymaga jadła, wody czy postoju. Nie da się go też zabić, a jedynie zniszczyć jego fizyczną formę: wówczas rozsypuje się w proch, który sam wraca do sakwy - dzieje się to również po wyczerpaniu zaklęcia. Widmowy rumak jest posłuszny Arcyksięciu.

Spectronomicon - Tajemnicza księga stworzona przed wiekami przez potężnego czarodzieja Baśniopisarza. Mówi się, że zawiera w sobie wszelką wiedzę na temat dawno zapomnianych magicznych formuł i zaklęć, które stały się podstawą dla popularnych magicznych przedmiotów. Spectronomicon jest uznawany za słabszą wersję Libreficium, choć okoliczności powstania obu ksiąg są odmienne i o ile Spectronomicon stanowi księgę zaklinaczy, o tyle Libreficium jest tworem Tkaczy Magii.

Szczęśliwa ósemka - Czarna bila wykonana z kości słoniowej, napełniająca posiadacza fałszywym przeświadczeniem o szczęściu. Jednak jeżeli rzucić nią w górę, ta magicznie zniknie przynosząc temu kto się jej pozbył prawdziwe, choć krótkotrwałe szczęście.

Umbraculum - Niezwykle kunsztownie wykonana paraslka nie tylko chroniąca przed upalnym słońcem i deszczem, lecz także stanowiąca całkiem poręczną tarczę. Umbraculum wprawiony w ruch obrotowy powiększa się i może stać się całkiem poręczną i lekką tarczą.


Zaklęcia







Ostatnio zmieniony przez Tyk dnia Pią 12 Sie - 21:26, w całości zmieniany 3 razy

Powrót do góry Go down





Tyk
Gif :
Archiwa Arcyksiążęce D93840e52cb57748d5a24bdfa761040295dab6ee
Godność :
Lord Protektor, Arcyksiążę Agasharr I Rosarium
Wiek :
30 lat
Rasa :
Upiorny Arystokrata
Wzrost / Waga :
178/75
Pod ręką :
Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae), Divard, zabawki
Zawód :
Lord Protektor Krainy Luster
Specjalne :
Główny Administrator
https://spectrofobia.forumpolish.com/t233-agasharr-rosarium#284 https://spectrofobia.forumpolish.com/t914-archiwa-arcyksiazece https://spectrofobia.forumpolish.com/t497-kancelaria-arcyksiazeca https://spectrofobia.forumpolish.com/t1121-tyk
TykArcyksiążę
Arcyksiążę
Agasharr Rosarium{Zwierzchnik Czarnej Róży}


Stowarzyszenie Czarnej Róży od przejęcia przez Arcyksięcia rodu Rosarium porzuciło plany niezwłocznego podboju Świata Ludzi jako zemsty za zbrojne wtargnięcie oddziałów MORII na teren Magicznych Światów. Zamiast tego organizacja skupiła się na zapewnieniu stabilizacji i realizacji idei zjednoczenia Krainy Luster, a do tego poszerzyło swoje badania nad magią. Wraz z Koszmarną Inwazją Stowarzyszenie Czarnej Róży utworzyło własny korpus Tropicieli należących głównie do Wydziału Pierwszego.

Posiadane tytuły: Lord Protektor Krainy Luster, Arcyksiążę rodu Rosarium
Emme

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach