Magiczne Rzemiosło

Skryba
Gif :
Magiczne Rzemiosło M2a8tJi
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
https://spectrofobia.forumpolish.com
SkrybaKonto Administracyjne
Magiczne Rzemiosło
Nie 31 Lip - 19:32


Magiczne rzemiosło

W niniejszym dziale będą znajdować się tematy przeznaczone dla czterech aktualnie dostępnych umiejętności zaliczanych do “Magicznego Rzemiosła”; Postacie, które dysponują magicznym rzemiosłem będą mogły wykorzystywać swoje umiejętności do zdobywania unikalnych bonusów dostępnych tylko dla nich - chyba że postanowią dobrowolnie się nimi podzielić.

Umiejętności wchodzące w skład Magicznego Rzemiosła to Alchemia*, Zaklinanie, Tkanie Magii oraz Biotechnologia MORII. Przy czym zaznaczam od razu, że istnieje możliwość pojawienia się także Tresury Bestii. Cechą tych umiejętności jest nie tylko związane z nimi systemu zdobywania unikalnych nagród, lecz także wzajemne wykluczanie się. Posiadanie jednej z wyżej wymienionych umiejętności uniemożliwia zdobycie innej. Możliwa jest tylko ewentualna wymiana jednego Magicznego Rzemiosła na inne, przy czym wtedy traci się wszelkie bonusy - nawet trwałe, które przy pomocy tego rzemiosła się zdobyło.

Alchemia

"Praktykowanie magii rozpoczyna się od obserwacji przyrody. Wykorzystania mistycznych właściwości otaczającego świata - konsekwentnego łączenia składników w celu osiągnięcia konkretnych rezultatów. W ten sposób narodziła się Alchemia praktykowana niegdyś powszechnie nie tylko w Magicznych Światach. Od prostych wiedźm kryjących się po lasach, aż po potężnych czarodziejów potrafiących tworzyć niewiarygodnie potężne mieszanki."

    Alchemia jest dostępna dla wszystkich bez żadnych ograniczeń, a więc zarówno istot magicznych, jak i zwykłych ludzi. Eliksiry i trucizny stworzone dzięki tej umiejętności mogą być przekazywane innym graczom.


Zaklinanie

"Kolejnym krokiem dla poznania i używania czystej magii jest wykorzystanie energii przenikającej każdą najmniejszą cząstkę rzeczywistości, by nadać niezwykłe właściwości rzeczy zgoła codziennym. Zaklinacze nie są na tyle biegli, by w zgiełku bitwy ciskać gromami, lecz ich formuły i zaklęte przedmioty stanowią prawdziwą sztukę. Przygotowywane w warsztatach zaklinaczy formuły stanowią niezwykle popularny towar Magicznych Światów, nie ustępujący w niczym eliksirom."

    Zaklinanie jest dostępne dla istot magicznych, w przypadku ludzi Zaklinanie wymaga fabularnego uzasadnienia i zatwierdzenia przez administrację. Formuły alchemiczne można przekazywać innym graczom, natomiast przedmioty można przekazać tylko, jeżeli są one wytwarzane dla innych graczy.


Tkanie Magii

"Najwyższą formą praktyki magicznej jest wykorzystanie energii magicznej nie przez przedmiot, lecz w jej nieskrępowanej, czystej postaci. Tkanie magii jest jednak sztuką niezwykle niebezpieczną. Wielu żałowało rzuconej przez siebie klątwy, czy straciło życie w wyniku mrocznego rytuału. Niemniej Tkacze Magii potrafią zgromadzić w swoim arsenale ogromną liczbę zaklęć przydatnych zarówno przy codziennych czynnościach jak i na polu bitwy."

    Tkanie Magii jest dostępne dla istot magicznych, w przypadku ludzi wymaga fabularnego uzasadnienia i zatwierdzenia przez administrację. W rytuałach mogą brać udział także inni gracze, którzy nie posiadają Tkania Magii i otrzymywać niewielką ilość punktów dla ich własnego Magicznego Rzemiosła.


Biotechnologia MORII

"Co zaznaczyć należy niezwykle wyraźnie: okropieństwo zwane Biotechnologią nie ma wiele wspólnego z magią. Ta przeklęta sztuka opracowana i wykorzystywana przez organizację MORIA stanowi efekt osiągnięć ludzkiego umysłu i drobiazgowych badań nad otaczającej go rzeczywistości. Biotechnologia nie jest magią, lecz wykorzystuje rządzące światem prawa tak dalece, że dla niewtajemniczonych może za magię uchodzić.”

    Biotechnologia MORII jest dostępna dla członków MORII, w przypadku osób, które nie są członkami tej organizacji biotechnologia wymaga fabularnego uzasadnienia i zatwierdzenia przez administrację po zaopiniowaniu przez osobę odpowiedzialną za MORIĘ.


Magiczne Rzemiosło Spectrodynskryt

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach